+ ułatwienie wdrożenia koncepcji gospodarki zeroemisyjnej:
-
ograniczenie emisji CO2
-
brak emisji tlenków siarki i azotu (SOx i NOx)
+ możliwość produkcji H2 przy użyciu OZE
+ duża elastyczność wodoru jako nośnika energii
+ bezpieczny i nietoksyczny dla użytkowników
+ wysokie bezpieczeństwo wodoru w porównaniu do paliw płynnych
+ ułatwienie wdrożenia koncepcji gospodarki zeroemisyjnej:
-
ograniczenie emisji CO2
-
brak emisji tlenków siarki i azotu (SOx i NOx)
+ możliwość produkcji H2 przy użyciu OZE
+ duża elastyczność wodoru jako nośnika energii
+ bezpieczny i nietoksyczny dla użytkowników
+ wysokie bezpieczeństwo wodoru w porównaniu do paliw płynnych
Zastosowanie technologii wodorowej
Głównym źródłem energii w naszej koncepcji napędu hybrydowego jest wodór.
Wodór jako nośnik energii pełni funkcję analogiczną do elektryczności. Jest najprostszym, najlżejszym i najbogatszym pierwiastkiem we wszechświecie. W związku z tym może służyć jako uniwersalny nośnik energii umożliwiający magazynowanie oraz dostarczanie paliwa energetycznego. Dzięki tej unikalnej elastyczności wodór może zyskać miano centralnego elementu integrującego stosowanego w różnych systemach napędowych.
Katamaran żaglowy lub motorowy
Kliknij aby powiększyć
Projekt wnętrza
Multimedia
Przyszłość wodoru w transporcie
Wywiad z Prof. Pawłem Fuciem – Członkiem Zespołu Projektowego
Forum Wizja Rozwoju – Gdynia, sierpień 2021
Korzyści ze stosowania internetu rzeczy
Panel dyskusyjny z udziałem Marcina Bąkowskiego – Członek Zespołu Projektowego
Forum Wizja Rozwoju – Gdynia, sierpień 2021
Przyszłość wodoru w transporcie
Panel dyskusyjny udziałem z Prof. Pawła Fucia – Członek Zespołu Projektowego
Forum Wizja Rozwoju – Gdynia, sierpień 2021